maandag 1 mei 2017

Kerstkaartjes

En ineens liep ik een beetje achter voor de kerstkaarten challenge bij Tiet's.
Dus vanmorgen als een speer aan de slag.
En....ik heb mezelf dubbel uitgedaagd.
Niet alleen moest ik 2 kaartjes maken ik wilde ook nog iets anders doen.
Ik heb mezelf uitgedaagd om uitsluitend met hele oude spulletjes te werken.
Gereedschapjes die eigenlijk in een verdomhoekje liggen.
Zo jammer want ik kwam tot de conclusie dat ze nog net zo leuk zijn als toen ik ze kocht, waarom liggen ze daar eigenlijk????
Ook mocht ik alleen maar met papier uit mijn restjesbak werken.
Nou ik ben zelf heel tevreden met het eindresultaat.
Hieronder zie je de spullen
die ik heb gebruikt,
het enige redelijk nieuwe product zijn de superleuke stempeltjes van Noor!
maar ook die liggen er al weer een tijdje.
Helemaal happy met mijn nieuwe oude spulletjes dus!
Ik zou zeggen probeer het ook eens, wie weet wat je vind in die kast van je en in combinatie met wat nieuwere producten kan het zomaar weer iets heel leuks opleveren .
Nu weet ik het zeker,
bij mij gaat er nooit meer iets in de uitverkoop of naar een tweedehands markt.
Tot nu toe heb ik spijt van alles wat ik heb weggedaan.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Unknown zei

Super mooie kaartjes zijn het geworden! Heel goed idee van je Marjolijn! Groetjes Maja.