donderdag 8 juni 2017

No pictures please....

Sarah wil nooit dat ik foto's maak maar deze keer was niet ik maar een vriendin de fotograaf.
Dahnée dat mag je vaker doen!!! Top!
En ik ben helemaal blij dat ik weer een leuke foto heb om te scrappen.
Een beetje mixed media, niet over de top maar ik vond het wel goed zo.
De achtergrond is gestempeld en de pijlen zijn aangebracht met structuurpasta die ik gemengd heb met gelatos.
Om te voorkomen dat er toch nog iets onder mijn mask door zou gaan had ik de achterkant van de mask in gesprayd met stick&spray.
Dat werkt echt prima!
Als voorbeeldje heb ik hier een paarse pijl gemaakt dan zie je de kleur wat beter.
De boel goed afgeplakt zodat ik niet per ongeluk een stukje van een andere pijl kon meenemen en smeren maar.
De mask schoonmaken ging iets lastiger, normaal doe ik dat met een baby doekje en een druppeltje nagellakremover. Dat heb ik nu ook gedaan maar helaas ging toen ook de prachtige gouden verflaag van de mask af, daar was ik niet op bedacht. Hij werkt nog prima hoor maar als je erg gehecht bent aan het gouden laagje zou ik dat dus niet proberen, een gewaarschuwd mens hè!
Nog even de gebruikte materialen uit de SCR@P serie.

Nu nog de linker pagina hierbij maken en dan snap je misschien de titel ook wat beter.

Bedankt weer voor het kijken
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Marlieke zei

Schitterende layout! Dit heb je echt heel mooi gedaan! De kleuren die je in je layout gekozen hebt, passen ook perfect bij de sfeer van de foto. Top!

Unknown zei

Wat een mooie foto van Sarah! En je hebt er een schitterend mooie layout mee gemaakt! Dat rood past helemaal bij de grafitti van de foto. Nu wil Sara vast meer op de foto!!! Groetjes Maja.

Scrappiness zei

Wauw wat een gave layout zeg, lekker stoer en mooi met de mixed media! Koester de foto,...