donderdag 24 augustus 2017

Dream.....

N.a.v. de live uitzending met de dromenvanger kaart van Jolanda heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik ben gek op dromenvangers.
Ze hebben iets magisch, niet voor niets gaat de legende dat ze kwade dromen weg nemen.

De achtergrond is bewerkt met gesso en de mixd up steentjes mal. 
Dat heb ik weer bewerkt met gelatos.
Achter de ingescheurde randjes heb ik een stukje kant gedaan.
Langs de randstans, ook een andere al heel erg oude, heb ik bolletjeslint geplakt. 
De supergave Crafty cocktail feathers (6004/0015)heb ik gestempeld op vellum, dat geeft weer net een ander effect, wat zijn ze gaaf die stempels. 
En heel makkelijk met de stansjes erbij. 
Ik had niet de juiste stansen en heb dus een beetje gesmokkeld maar deze past er uiteraard helemaal bij, gekregen van mijn lieve vriendin Daan met mijn verjaardag. 
Een dromenvanger stans!!! 
De veertjes heb ik er af geknipt om dit kaartje er mee te kunnen maken. 
Wil je dit kaartje ook maken, kijk dan op het blog van Noor! Design.
Daar staat in de rechterbalk een lijstje met een verwijzing naar de live filmpjes, kijk dan bij dromenvanger. 
https://scraplijn.blogspot.nl/2015/01/dream.html
Al eerder maakte ik een kaartje met een dromenvanger, hier is de dromenvanger zelf gemaakt. 
Eigenlijk was ik het al vergeten maar kwam het tegen tussen mijn foto's om dat ik het bij toeval dezelfde naam had gegeven, dream. 
En ook puur toeval is het dat ik dus dezelfde kleuren heb gebruikt, of is dat geen toeval en vind ik het gewoon de mooiste kleuren. hihi. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: