zondag 10 september 2017

Cadeaulabel

Uiteraard kreeg Eva ook een cadeau voor haar verjaardag en daar moest natuurlijk een cadeaulabel aan.
Het was een "ophetlaatstenippertje" project maar met de juiste producten ook dat snel gedaan.
Als basis gebruikte ik van Sizzix de Tag&bookplates Die.
Het papier komt uit de Crafty Boutique secret garden set, dat vind ik zo mooi!

9100/0301
Voor de roosjes gebruikte ik de Floral Flourishes Roll up roses dies, ze zijn leuk op bijna elk project. 
6002/0473
Daar achter de prachtige  Garden Leaves
6002/0939
Meestal stans ik het uit wit of cream cardstock en laat het uitgestanste blad nog in het papier zitten. Dan bewerk ik het met distress inkt of andere inkt die daar geschikt voor is.
Je krijgt dan het leuke effect dat de randjes nog net een beetje wilt blijven waardoor ze nog meer effect krijgen. 
De vlindertjes komen uit de One of a kind "spring"set
6002/0503
Daarna nog een beetje kokoshaar en wat micro beads aangebracht.
(daar kun je zien dat het een last minuteproject was, de lijm is nog niet droog ;))
Eva vond het prachtig.

Een snel kaartje of label kan dus ook gewoon heel mooi zijn. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: