maandag 18 september 2017

Puzzle me (2)

Vorige week liet ik jullie een lay out zien die ik gemaakt had voor de bloghop.
Puzzle me.
Omdat ik nog veel meer leuke foto's had van dat halloweenfeestje heb ik daarnaast nog een PocketPage gemaakt met 4 mini lay outjes. 2x heb ik dezelfde sketch aangehouden als die van de grote lay out en 2 keer heb ik er mijn eigen draai aangegeven. 
 Zien jullie die overheerlijke maar oh zo griezelige taart? Je durft er bijna niet van te eten zo eng zag hij er uit. Maar ik kan jullie verzekeren dat hij tot het laatste kruimeltje op is gegaan. 
Op de foto links onder staat de "buit" die de kinderen opgehaald hebben die dag. 
Mijn inziens konden ze daar wel weer een jaar mee vooruit, wat een berg snoep!!!
 De tekst is van het versje dat ze gebruikte om mensen de stuipen op het lijf te jagen of te laten trakteren, zoals je ziet is vooral dat laatste erg goed gelukt. 
De tekst heb ik geprint, uitgeknipt en in reepjes op er op geplakt. 
Met een leuk randje er omheen gedoodled ziet het er erg leuk uit en zo hoef ik weer niet te schrijven.
Ik was deze manier van journaling toevoegen vergeten maar  zag het weer bij Raf en Daisy en dacht ja, dat is waar ook.... dus meteen maar weer toegepast. 
 Hier zie je de mini- layouts terug met dezelfde sketch als de grote.
De hele groep bij elkaar achter een hekje en ze zagen er echt eng uit. sommige mensen schrokken er van, Halloween is hier ook nog steeds niet zo'n begrip maar oh wat is het leuk!!!
Vooral de heren met hun maskers zagen er afschrikwekkend uit.
De cirkels heb ik gemaakt met het love stansje uit de stanskit Beautiful, ik heb het woordje LOVE er uit geknipt. Ook de pijltjes en mini tags komen daar vandaan. 
De tags heb ik bewerkt met de mask scherven van Mixd Up!
Onder aan dit bericht zie je de artikelen met nummers die ik gebruikt heb. 
Het papier komt uit de herfstkit, ook het spinnenweb dat ik gebruikt heb komt daar uit. 
 De woordjes heb ik gemaakt met de superleuke stempel en stans set van de scrabble letters. 
Zijn ze niet grappig? 
Hier heb ik de tekst geschreven met een lettermal, dat vind ik zo handig en zoveel mooier dan mijn handschrift, voor kleine teksten werkt het ook prima. 
De paddenstoelenrand is ook gemaakt met een stans van Noor!
Inmiddels is er een andere, nog leuker!!!! Het nummer zie je ook hieronder. 
Zo ziet de complete pagina er uit,
ik vind het weer een leuke aanvulling in het album van Sarah.

Nu ga ik eerst al mijn projectjes afwerken die ik gemaakt heb op de Mixed Media dag van Noor! 
Het was weer super gezellig, verfrissend en inspirerend. Uiteraard veel te veel geld uitgegeven maar ja, ik heb weer allemaal erg leuke dingen om mee te werken. 
Jullie zien ze van zelf voorbij komen. 
6004/0016 Stansen en Stempels Scrabble
6002/0914 Stans kit Beautiful
6002/0837 Mixed Up Mask stencil - Scherven
6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: