dinsdag 2 januari 2018

Seasons greetings

HAPPY NEW YEAR!!!

Inmiddels is het jaar al weer 2 dagen oud. 
De dagen worden al weer langer en ohhh wat kijk ik uit naar dat voorjaarszonnetje. 
De kerstboom is al weer opgeruimd en wij zijn bezig met de laatste loodjes van de verbouwing.
Het huis is nu echt ons huis geworden, bijna onherkenbaar veranderd en wat zijn we er blij mee. 

Maar nu weer even over mijn fröbel activiteiten.
Ik heb ondertussen niet stil gezeten al was er weinig ruimte om lekker bezig te zijn.
Dit is een van de laatste kerst/nieuwjaarskaarten die ik gemaakt heb afgelopen jaar.
Het zijn schudkaarten geworden, De achtergrond heb ik gestempeld op 8011/0700 Stempel inkleurpapier dat ik gesneden heb met de 
  6002/0914 Stans kit Beautiful
Met het frame punch board van We R memory keepers
heb ik de kaders aan de voorkant gemaakt. 
Je kunt hier ook het kleine P.L. kaartje voor gebruiken uit de set.
Alles is bewerkt met distressinkt en stempels.
Dan begint het echt leuke werk, het aankleden van het kaartje. Ik heb het vrij simpel gehouden.
De hertjes komen uit de one of a kind set 6002/0584 
De stempel komt uit de superleuke set Joy!Crafts stempelteksten 6410/0107 Happy Holyday

6002/0911 Winter Wishes Sterrenrand
De sterrenrand heb ik met deze stans gemaakt. 
Het schudmateriaal is van Nuvo en wat sneeuwbolletjes.

Nu de kerstperiode weer voorbij is kan ik me weer eens verdiepen in mijn foto's. Alleen al met de foto's van de verbouwing kan ik een heel album vullen, net als met de foto's van Guus, onze huiself.
Die ga ik waarschijnlijk verwerken in mijn December Daily. Oud en nieuw heeft ook nog leuke foto's opgeleverd dus ik hoef me niet te vervelen. 

Ik hoop voor jullie ook op een creatief nieuw jaar.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: